Dagen.

Shit va dåligt med uppdatering det var här?! :O

Men jag har verkligen inte haft någon tid alls.. Bloggade ju bara imorse innan jag drog till skolan och var där till halv 1 ungefär och då kom min mamma och hämtade mig och 14:40 var vi i göteborg. Och utanför sjukhuset.

Vi gick in och "anmälde" oss och väntade i typ 5 minuter och sedan kom en sjuksköterska och sa vilket rum jag skulle gå in i. Då var mamma på toa så hon visste inte var
t vi skulle va men när hon kom tillbaka gick jag på toa och självklart kom läkaren då och så sa han att han kommer om några minuter eftersom jag inte var där. Sen kom jag tillbaka och så kom han typ 2 minuter efter det.

Han typ böjde o kände på armen och frågade vad som gjorde ont o så. Det gjorde faktiskt inte ont när han böjde åt sidorna, upp eller ner :)

Doktorn sa att jag inte behöver "mitellan" längre. För er som undrar är det som en stödgrej som håller uppe armen. Men jag får ABSOLUT inte rida på 2 veckor och om det inte är helt läkt så kan det ta upp till 4-5 veckor. Det känns KANON!!!
Fast näää......................

Tror jag klarar mig iaf.. ;-)





När vi kom hem bytte jag om och åt pannkakor som min pappa hade lagat :) Sen åkte vi till stallet och jag fixade allt åt Belinda förutom att mocka och sätta in vattenhinken i boxen.
Jag tog in henne och pussade en massor på henne och sedan kom mamma och vi åkte hem och mamma bytte hund. Sen drog vi ner te std och jag var på en grönt kort kurs från 17:30 - 20:00.

Träffade massa söta tjejer som var från 13 till typ 15. En som var 19 också me. En tjej som heter Sanna var iaf sjukt söt och as snäll ♥ Hon är också 13 som jag är fast hon rider fortfarande b-ponny. Som sagt var hon sjukt snäll :')


Och nu är jag hemma och bloggar! Alltså har jag knappt haft tid...

HAR DAGENS BLOGG IDAG EN SNABBIS <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0