Belinda, <3

Godmorgon, är vaken och har duschat nu. Ska bara ta på mig o käka.


Idag ska jag rida min prinsessa ensam alltså utan att mamma går med. Men först är det skola till 12.45.
Åker hem o käkar o byter om o sen te stallet. Rider ut en sväng skritt och trav. Behöver rida helt själv idag och bara prata med den som alltid lyssnar. Belinda.
Hon är faktiskt den jag alltid pratar med först. Då känns det mycket bättre.

Sen åker jag iaf hem, byter om o packar sen åker jag till Elin o sover över där :DDDD På lördag är det lektion för Embla en tjej i stallet. :) Jag ska rida lilla Hilmer och Elin lilla Hilma :) Elin rider verkligen Hilma jätte bra :D
Sen när vi ridit och fixat så åker vi hem till mig och rider Belinda :D

Ska också prata med Elin om en tävling som hon skulle vara med på 1 Maj. Jag skulle också varit med egentligen och hoppat Belinda och Boppan men sen hände det en sak och jag och my är inte längre kompisar. Men so what?
Jag ska inte deppa ihop för det :D

Ska fråga Elin om vi kanske kan lasta med Hilma i transporten och så kan vi åka och tävla tillsammans :D <3



Söta Elin på söta Hilma :D


Söta Belinda i en lerig hage med massa mat :') <3

Hörs sen när jag e hemma hos Elin :D <3

Kommentarer
Postat av: johanna

- jag mår bra & dåligt på samma gåång :o<3

2011-03-25 @ 08:58:28
URL: http://jjjohannaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0