Bästa minnet

Nellie ville att jag skulle skriva om bästa minnet från förra sommaren & japp as gött väder var det ! ! ! !

Det måste nog vara när vi köpte Belinda.

7/7 klockan 14:00 skulle hon veterinärbesiktigas och jag var sjukt nervös :O

Jag hade ju henne först på foder och sedan skulle hon besiktigas. Vi åkte dit
och veterinär gjorde som vanligt. Böjde alla benen och sedan sprang med henne
och kollade tänderna o ögonen. Helt "frisk" om man säger så.

Jag var skit nervös verkligen HELA dagen.

När vi var färdiga och vi skulle pka hem med henne hade jag
fortfarande inte fattat att hon var MIN. Min egna lilla ponny <3

Finns faktiskt inte så mycket mer att säga men jag var verkligen
världens lyckligaste någonsin den dagen!



Kommentera mer än gärna om vad jag ska skriva :D <3

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Tack! :D

2011-03-05 @ 23:16:21
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: julia

sv: varsegod, tack själv ! =D

härligt härligt, tror det är bra med mig med :)

kram

2011-03-05 @ 23:35:24
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0