BÄÄÄÄÄHÄÄÄ

Usch vad jag hatar att inte kunna göra typ ngt i stallet..
Kan bara blanda maten och sen får mamma o Jessie göra
resten. blää.
Sen hade jag inte kunnat rida ändå eftersom det är isgata över allt.
Får ta och sätta på min lilla ponni skridskor och en hjälm ;-)

Imorgon ska mamma hämta Jessies kompis Emma och hon ska
hjälpa mig att rida Belinda. Hon e typ lika lång som jag är och är
skit duktig :D Kanske inte ens går att rida men hoppas kan man alltid..




Igår kväll gick jag och la mig tidigt och imorse vaknade jag 05:25
var inte ens trött! Skit skönt :)

Kommer antagligen göra samma sak idag fast har lite mera läxor så
blir antagligen lite senare.

Ska hinna göra:

1 matteläxa
1 Svenskaberättelse
1 svenska uppgift

tills på fredag. Ska också jobba massa i matteboken o så.
Alltid skönt att vara färdig tidigt så slipper man skynda sig
i stallet alla dagar. Inte för att det finns så mycket att göra
men alltid mysigt och bara stå och mysa o pussa massor med
henne.


haha en gammal bild på mig XD

Hoppas att min arm blir bättre så att jag kan vara med på gympan igen..
Men kommer antagligen ta typ 1 månad eller med :(
Idag sa iaf min lärare att vi skulle börja med att spela innebandy på fredagar
igen efter skolan. Vi slutar ju kvart i 1 och då kan man spela innebandy tills
halv 3. Asså egentligen e inte bandy min grej men visst det kan la va okej!

Nästa vecka kanske jag kan sitta på Belinda och skritta när mamma håller i
henne. USCH för att inte kunna rida.
Ridning e verkligen MIN grej. Det är helt underbart !

Jaja, nu sitter jag o kollar facebook och bloggar såklart.
Väntar också på mamma som antagligen kommer hem så
att hon kan hjälpa mig att ta på mig byxorna XD @ @ @ @ @ @ @ @


//MAlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0