Ny dag

- nya tag.

Sis och mamma är o tävlar på alleby och pappa är o jobbar tror jag så bara jag och hundarna hemma ;)
Lyssnar på grym veronica maggio musik och äter frukost :) Blev yoghurt och havrefras (yy)

Pratade precis med mamma och jessie hade hoppat första klassen, 95. och NOLLAT! :D

jag och min snögga frukost XD

Får se när pappa kommer hem om jag kan åka med honom bort till stallet eller om jag ska vänta på mamma o sis. Hoppas verkligen att det går bra i 1 m också och för sis kompis hanna som hoppar med sin häst berra ! :D
Belinda ska skrittas och travas ut idag för det är träning imon o då är det o ta det lugnt idag.
Ska kolla på film nu tänkte jag, skriver sen vilken det blir ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0