Gårdagens ridpass

Skrittade och travade fram på ängen och hon var super fin, red på pelham och med martingal. Gjorde lite ökningar och så o hon lyssnade urfint!!!!! Jobbade henne lite i skritt och lite i trav på ängen och hon gick så sjukt fint! Sen skulle jag sitta ner i traven och jobba henne (red lätt innan) och då var det tvärstopp och huvudet upp i  luften och tungan ut, har ingen aning om vad som hände, men nåt var det XD

Tog av martingalen och fortsatte och då gick hon super duper mega fint! Tog lite galopp och då var det samma sak  igen, upp med huvvet i luften och bara streta emot. hoppade av och då la hon huvvet på min axel och märkte då att hon var jätte trött.. Hoppade upp igen efter kanske 2 minuter och då gick hon så grymt fint! Galopperade några varv på en volt på ängen. Sen gick jag ner så hon fick galoppera över hela ängen, det gilades!!!!

Är jätte nöjd med henne, ska inte ha martingalen mer iaf. Förutom när jag hoppar, igår skulle jag bara testa för att se hur hon gick på det.





Kommentarer
Postat av: felicia gränsmarker

svar: Tack,du med :) !

2011-06-08 @ 19:05:06
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0