Godmorgon :D

Är på toppen humör idag, underbart :D


Mamma är o lämnar Jessie i stenungsund för hon ska med sin kompis ner till göteborg där hon ska
söka till true talent o sen ska dom shoppa och så ska mamma köpa blommor till nåra :)
Så jag ska väl typ vara hemma o inte göra ngt xd jag o mamma kanske åker bort till nya stallet o
kollar till hästarna o städar lite o så. Pussa lite på kattungarna kommer vi nog också göra ;)

Ska som sagt skritta och trava lite på min prinsessa idag imon blir det o hoppa lite i paddocken!
ska bara hoppa på låga höjder och få tillbaka den gamla känslan, har vart lite konstigt dom 2 senaste
träningarna.   Jag inte är med ordentligt och då blir det jobbiga dubbeltramp innan hindrena, alltså mitt fel!


Men vi klarar det Belinda, du är BÄST! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0