Gårdagens ridpass

Red ut på Belinda igår efter hoppträningen.

Skrittade först fram och jobbade henne lite i skritten - hon gick super fint verkligen! Gjorde skänkelvikningar o mycket halter. Gjorde det på hoppträning också att göra halt, ge efter lite på tyglarna utan att hästen skulle gå framåt sen drev vi på. Det gjorde Belinda perfekt både på hoppträningen och igår!
Sen travade jag fram o jobbade henne lite i traven också, även där gick hon sjukt fint! Gjorde skänkelvikningar i trav med och dom gick super! Sen gjorde jag såhär : Trav, skritt, halt, rygga, skritta, halt, skritta o trav :)
Belinda var så gaaaaalet fin. Är helt otroligt hur fin en ponny kan vara. Tog lite galopp och lät henne rulla på lite och hon la sig i en rund, fin o lugn galopp. Galopperade i både vänster och höger varv.
Min prinsessa är verkligen världens bästa! <3






Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Haha, ja jag rider alltid utan väst. Förrutom när jag hoppar, jag hatar att ha den. :P Haha..!



Tack så mycket, detsamma :D <3 <3 <3

2011-07-21 @ 15:13:57
URL: http://mmandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0