Dag 2

Nu är jag på ridläger och som jag tror ni märker kommer dag 1 & 2 komma samma dag, 3 o 4 , 5 o 6 osv osv osv






orkar inte leta upp bilder på alla men ni vet att ni betyder ändå <3



Dag 1 - En bild på mig själv

Dag 2 – Bild på dig och en vän/vänner

Dag 3 - 10 saker du älskar

Dag 4 - 10 saker du hatar

Dag 5 - 10 saker du verkligen uppskattar

Dag 6 - 10 saker du önskar dig just nu

Dag 7 - 10 saker du ska göra innan du dör

Dag 8 - 10 saker du är intresserad av

Dag 9 - fem vänner som betyder mycket för mig

Dag 10 - Fem favorithästar

Dag 11 - En bild på min mobil

Dag 12 - 5 fina bloggar

Dag 13 - Din favorit Tv-serie

Dag 14 - Mitt favoritämne

Dag 15 - En bild på det du sist köpte

Dag 16 - En bild av din handstil

Dag 17 - Favoritsport

Dag 18 - Bild på det djur som betyder mest för dig

Dag 19 - Profilbild på bilddagboken

Dag 20 - Profilbild på facebook

Dag 21 - Den som du beundrar

Dag 22 - En bild på ditt rum

Dag 23 - Favoritdjur

Dag 24 - Favoritmat

Dag 25 - Bild av utsikten från ditt hus

Dag 26 - Bild på snyggaste kändiskillen

Dag 27 - Den roligaste händelsen i ditt liv

Dag 28 - Bild av vad som alltid är i din väska

Dag 29 - Min favorit tidning

Dag 30 - Ett fotografi av dig själv och skriv tre bra saker som har hänt under de senaste 30 dagarna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0