shooooo

Shooo på er!

Hemma från gbg och stallet nu då.

Scandi var roligt. Gick på mässan först men köpte inget. Sen kollade på morgondagens vinnare och han Karl-Jakob Ingvarsson vann idag med (: Linn, hon som ägde Freja innan var ju där och då fick jag två snygga ländtäcken av henne !!!  Sen gick vi på mässan igen och jag köpte ingenting då heller. Sen tittade vi på Internationell hoppning i typ 1 timme och sen gick jag, Elin och Jonna på mässan medans my, jossan o jessie gick med varann.

Sedan tittade vi lite på dressyren och sprang sedan till mässan igen. Hittade ingenting verkligen så då gick vi å käka på donken. Blev lite konstigt där då jessie, my, jossan, Elin och Jonna fick sitta på ena sidan och sedan stängde dom typ där och jag som beställde sist fick inte komma in men det löste  sig till sist och när vi käkat färdigt så fick vi gå utevägen och komma in den vägen..



Rosa rosetter som jag köpte idag

Men vi kom iaf in och gick lite till på mässan köpte då rosetterna på bilden över, ett rosa Hansbo schabrak och
en lila/råsa grimma. Är skit nöjd med grejerna. Skulle egentligen köpt ett par rosa boots men eftersom dom kostade typ 300 kronor var det bara nej tack.

Sen gick vi på mässan as länge och mamma kom o jag, mamma å jessie åkte hem. Stannade på donken för att köpa mat till pappa och då fick ja o jessie varsin glass (yy)


Väl hemma bytte vi om och åkte till stallet och fixade allt utan att mocka då mamma redan gjort det. Blandade alltså mat, bytte vatten och vägde upp hö :D



Belindas Kväll, morgon, lunch och morgon ute påse :D <3

Sen satt jag i ett hörn i boxen och mös med henne ordentligt. Älskar den ponnyn otroligt mycket ♥

Köpte också en tröja med trycket: Tycker du att jag är en bitch ska du se min syster


Var bara tvungen att köpa den (A)


Har inget mer att skriva än att jag nu bara ska chilla i soffan med mamma.. <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0