Min första tävling

Min första tävling nånsin var på en ridkolehäst som hette Apache. Tyvärr finns han inte längre men jag älskar honom otroligt mycket ändå.. ♥

Det var en maskeradtävling och jag var utklädd till en indian (jag var 8 år! XD) och jag hade satt fjädrar i hans svans.. <3 Det var bara tre bommar som låg ungefär som en pyramid typ, så inte högt alls. xd

Sen första tävlingen med Belinda var på holmegård och vi hoppade 50 o 60. En pay and jump så ingen "riktig" om man säger så. 3 stopp i 50 o 2 i 60 men var skit nöjd. Första gången hon var där förutom på veterinär besiktningen men det var ju inga hinder då så deyt räknas inte, och sen första tävlingen för oss.

Båda tävlingarna är jag skit nöjd med :D <3



Ska snart tävla på jordhammar. 12 Mars och antagligen 60 - 70 :) Måste tävla för att få grönt kort :D <3



ska till stallet nu så see you soon ;-) <3





Min älskling, min prinsessa och min bästa vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0