Igår..

Igår blev det ingen ridning då det är as slaskigt, snöigt och massa is ute :( :( :( :(
Kanske inte rider idag heller men om vädret tillåter så blir det en promenad :D

Nu kommer lite bilder på min underbara ponny Belinda (L) (L) (L) <33333333333




Bilderna över har min syster Jessie fotat, tycker själv att dom blev super fina :DDDDDDD



En bild jag tog med jessies kompis system kamera






En nyfiken Belinda som tittar ut ur boxen XD <3333333333



och en från veterinär besiktningen.



Jag älskar verkligen den ponnyn. Hon e min absoluta drömponny.
När  jag e ledsen är det henne jag kan stå och gråta hos.
Hon finns liksom alltid där..<3
Och hon e så snäll.. Så fin.. Så underbar..<3

Silver Belinda, mitt ALLT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0