gbg

Ja som sagt drog jag, bonnie, mamma o syrran ner te gbg idag. Till scandinavium!

Först gick vi runt på mässan och jag såg faktiskt Nicholai också, häftigt va? ;) ;) ;) XD och sen träffade vi Jeanette som hade Belinda innan och vi fick ju biljetter av henne och idag gav hon oss dom :D
Mamma gick till bilen med det vi redan köpt ((aa)) och jag, bonnie o jessie gick till arenan.
Kollade på "morgondagens vinnare" först och då var Jacob Ling Vannerus syster med och kom femma, ifall ni ville veta ;-) Sen shoppade vi ännu mer, kollade på internationell hoppning och Roffe vann. Kollade på Flyinge och gymkhanan också (Y) Sen typ shoppade vi liiiite till eller vi tittade mest  och åkte sedan hem. Stannade och beställde mat på donken när vi var på väg hem.. ;-) Åt det i bilen och åkte sedan till stallet å lämnade alla grejer.........


Vi åkte hem o bytte om o drog te stallet. Fixade allt åt pollen o Bonnie åkte hem också. Provade alla täcken. Dom satt som en smäck allihopa !!!!




Så, en lista på det jag köpte då:

1 mingrönt regntäcke 250 ;-
1 råsa rutigt regntäcke 250 ;-
1 grått med råsa kant stalltäcke 250 ;-
1 brunt pannband med guldstenar 199 ;-
1 reflexgrimma 60 ;-
1 par svarta gummityglar 80 ;-
1 bogskydd 135 ;-
1 par grårutiga ridbyxor 295 ;-
1 par brunrutiga ridbyxor 295 ;-
1 råsa t-shirt med tryck "hästtokig" 80 ;-
1 svart t-shirt med tryck "hästtjej" 80 ;-
14 par vanliga strumpor 100 ;-
6 par ridstrumpor 100 ;-


Är skit nöjd med allt. Verkligen skit nöjd :)




Det som är kvar på veckan kommer se ut såhär ungefär :

Fredag: Jag o nåra andra drar te gbg o kollar scandinavium o mässan !!
Lördag: Jag o My drar te gbg o e på mässan
Söndag: Rida


Söndan är super tom men blir en skön o slapp dag då man bara kan chilla du vet ;-)
Ser fram emot hela helgen. Kommer rida imon o på lörda med men aa...




hinner inte blogga mer, hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0