Det bästa/sämsta med min häst

Börjar med det sämsta med Belinda eller egentligen är INGET med henne dåligt men det som är minst bra eller vad man säger är nog att hon inte gillar när man lägger på täcket i stallgången. Då blir hon väldigt nervös och steppar runt tills hon fått på dig täcket. Men det visste vi redan innan vi köpte henne, alltså vårat eget val.
Fast när man står i boxen eller i en öppen o stor stallgång så typ går hon runt ett varv i boxen och försöker se sur ut. Haha, hon är mest söt när hon försöker se arg ut, min lilla busa :')


Det bästa är vääääldigt svårt att välja då hela hon är perfekt och jag måste få välja 2 saker.
Den ena är att hon är så sjukt snäll. Man får göra vad man vill med henne och borsta över allt o aa. Sjukt snäll alltså.
Sen den andra måste vara att hon går fram överallt. Inte den typen som stannar, vänder och galopperar hem utan det är liksom, titta o sen gå.
Även inom hoppningen, bara man smackar på lite extra innan hindret så flyger hon över och hoppar som en guud<3 Det känns som att flyga, sväva när man hoppar med henne. En helt underbar känsla.. ♥


Det var det sämsta och det bästa med världens finaste, sötaste, gulligaste, coolaste, tuffaste, piggaste och underbaraste lilla ponny <3


Dag 1 - Den vän jag tycker rider min häst bäst.
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 – Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Min första tävling.
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Den kända häst du helst skulle ha ägt.
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - En bild från varje årstid på mig och min häst.
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Ett ridläger jag har varit på
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0