Dagens planer

Ungefär såhär kommer min dag se ut :

• Vakna
• Äta frukost
• Byta om till ridkläder
• Bonnie kommer
• Tvätta schabrak (om mamma cill visa hur man gör XD)
• Åka till stallet
• Mocka, byta vatten, blanda mat och packa hö
• Hämta Belinda, Borsta, sadla, tränsa o rida
• Borsta av, stretcha, lägga på täcke o släppa ut henne
• Luncha Belinda o Zelia om hon är ute i hagen också
• Putsa alla sakerna
• Åka hem, äta o byta om
• Vara med Bonnie
• Äta, blogga, titta på tv, Bonnie sover över.

Ungefär så ser min dag ut, alltså fullspäckat tills jag kommer hem = dålig uppdatering men när jag kommer hem ska jag skriva om dagens ridpass m.m :) Och självklart om hur underbar min prinsessa är ♥
Det är verkligen ingen som förstår hur mycket hon betyder för mig, min alldeles egna ponny. Min drömponny ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Förresten så är det tävling på Jordhammar den 12 eller 13 mars. Tävlar för att jag ska få ta grönt kort nu när jag fyller 13 :D Sen tänkte jag också ta kort på Belindas tävlings mapp och det hon har i :D Själva mappen fick jag i lördags när Jeanette, hennes döttrar Tindra och Olivia var där. Den var fint inslagen i Hello Kitty papper, Tack så jätte mycket <3
Sen är ju Tindra så sjukt söt. Hon var jätte stolt över att hon nådde upp till Belindas rygg och så frös hon så hon gick ut och hoppade i snön vilket resulterade i en vandrande snögubbe som kom in i stallet :') <3

Nu ska jag skriva ett inlägg till o sedan äta frukost <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0