Ätit!

Hejsan svejsan nu är jag hemma från trök skolan..! Eller denna dagen var väl rätt rolig med tanke på att det var gympa sista lektionen. Vi hade först matte/svenska/läsning alltså första lektionen och andra var det mentorstid och matte. Sen engelska fast jag har inget glosförhör som vi brukar ha på torsdagar och då sa våran lärare att jag kunde ha det på fredag men är ju inte där då heller (A)
Sen hade Emilio, Bonnie och Isabell gympalektion. Jag har redan haft min då jag hade först av alla tillsammans med Emil..
Lektionen gick bra fast hälften av klassen sprang runt och skrek och förstörde och då slutade vi 10 minuter senare så jag och bonnie missade bussen -.- Alla killarna hann med sina bussar och det tar verkligen bara 2 minuter för dom att ta av sig gympakläderna, duscha, ta på sig sina vanliga kläder och packa gympapåsen med kläderna o så. Fattar inte riktigt hur dom hinner :O


En bild jag redigerade på mitt allt, Belinda<3

Men min snälla pappa kom och hämtade mej o Bonnies pappa hämtade henne. Jag o pappa åkte hem och så gjorde jag denna goda maten. Om det nu kan kallas för riktig mat...



haha flingor och yoghurt innan stallet sitter perfekt ;-)

Sen kollade jag lite bloggar o sånt på datan och sedan bytte jag om till mina snögga stallkläder som kommer
på bild strax. Haha, ingen rid outfit direkt men nu är det SJUKT kallt och då har min inte riktigt något annat val ;-)
Idag blir det att gå med en liten promenad med prinsessan på 20 - 30 minuter.
Ska borsta och kanske putsa om jag hinner.
Imorgon blir det nog en lång promenad eller en skrittur. På onsdag kanske det blir en pytte liten skritt tur och torsdag - fredag får hon vila då det är horse show och vi kommer hem runt halv 7 - 7.



yäääh, min snygga staloutfit ;-)



Nu har min faster kommit och jag ska käka bulle och sen dra till stallet, see yaa :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0