0.0

Godmorgon godmorgon !


Nu är jag vaken och har käkat frukost. Blev yoghurt och typ müsli.
Idag blir det ingen ridning alls då det är skiiiiiiit halt ute :( Måste ha broddar på mig bara om jag ska gå ner till brevlådorna eller ens ut på gårdsplanen.
Mamma ska snart bort och kolla i paddocken om det går att öppna inne i hagen och leda ut dom till paddocken så får dom stå där då dom inte ens kan gå ute i hagen.. Det är isgata över allt. Precis överallt.

Kommer åka bort och fixa allting för Belinda och klappa o pussa på henne och sen typ åka hem och göra ingenting. Tänkte fråga Elin om hon ville göra något idag men dom kommer nog inte heller ut. Men ska fråga.
Gick ju typ bara med henne på mässan och vi hade riktigt kul. Speciellt med Douglas Lindelöws häst XD
Hästens tunga hängde ut och fladdra hela rundan XD XD


sötan (:


Kommer antagligen bli lite bilder också på Belinda och på mina djur tror jag.
Men nu ska jag se om jag får tag på Elin (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0