rast

Har rast nu och tog med datan ut så att jag kunde blogga (:

Nu på lektionen gjorde vi ordning i ledet och det var as tråkigt, man skulle ställa sig i tex storleks ordning osv osv.. Sen lyssnade vi på Darins nya låt what if som han har gjort till friends. Sen skulle man översätta den med personen man sitter brevid och jag sitter brevid Hampus så vi översätte den, eller nja, vi började..
När det var typ 5 minuter kvar så gjorde vi finn 3 fel och då ställde vi oss i typ 2 rader och tittade på varandra, och den man stog mitt emot skulle man titta vad personen hade på sig o så och sen skulle vi vända oss om så skulle dom ändra 3 saker på sig själv typ knyta upp skon, ta av sig armband osv :) Efter det fick vi rast och nu sitter jag här ;D



Orkar inte rotera, igen xd

Idag ska jag promenera med Belinda i en halvtimme ungefär, denna veckan ska hon få ta det hur lungt som helst o bara slappa typ xd
Vi har inte fått några läxor än men det kommer nog nästa vecka då ska vi också fotograferas. Ruligt ruligt :3

Nu ska vi nog in igen så hörs sen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0