Nya stallet!

Skrev på facebook härom dan att vi faktiskt har stått i det nya stallet i över 1 månad utan att jag tänkt på det!
Är helt underbart där, personer som ALLTID är glada som sätter sina hästar i första hand och tar hand om dom väl! Säkerhetstänket där är också det bästa! Sen att ha en ridbar paddock som inte är skit djup är ju ett stort +!

Framförallt så slipper ju mamma gå upp före halv 5 varje dag - måndag till fredag för att mata hästarna. Och hon slipper åka fram och tillbaka för o hämta hö, köpa torv/spån eller mat. Känns otroligt skönt att allt fungerar i detta stallet utan massa tjafs o sånt som man inte ska ha i ett stall, eller vad tycker ni?

Kommer bli stora fina boxar och nu går hästarna i hagar fulla med gräs och dom trivs verkligen där. Vilket är det viktigaste för oss. Hästarna  kommer alltid komma i första hand och dom kommer alltid må bra.

Jag älskar verkligen stallet, hagarna, paddocken, ridvägarna, ängarna, terrängbanan, sadelkammaren, ja jag älskar verkligen allt där!


Jag älskar dig och kommer alltid se till att du får det allra bästa och att
du alltid mår bra! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0