Hoppträning

Gick upp halv åtta o drog på mig ridkläderna o käka frukost. runt kvart i nio så åkte vi till stallet och tog in Belinda o borstade, tog på benskydd, sadlade o tränsade. Skirttade fram i typ 25 minuter o skrittade sen ner till Carina o där red vi fram o sen började vi hoppa, kan inte mer än att säga att Belinda var SJUKT fin verkligen, lite slö men ändå grym <3



Efter hoppträningen så drog vi hem o bytte om o åkte till min farmor som har fyllt år :)
Min kusin Jennifer och hennes lillebror Kevin som är knappt ett halvår var jätte sugna på
o leka så det fick vi roa oss med.. haha :P

Och nu sitter jag här o ska snart hoppa in i duschen :D
Ska blogga massa ikväll, har redan 2 saker jag ska skriva om ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0