godmorgon... eller?

inte riktigt morgon längre men iaf så vaknade jag runt 10 o åt frukost.
sen bakade jag o min kompis, blev muffins med björnbär i, MUMMA :D

Efter det har vi typ inte gjort nånting mer än att kolla på när min älskade syster
spelar wii :)



Ska skritta o trava ut på Belinda i typ 45 minuter, måste vara hemma runt 5
för 10 i 6 ska till tandläkaren för han ska typ kolla på mina tänder :P
Så ska till stallet om typ halvtimme - 45 minuter :)
Imorgon ska dockan vila o bara gå o gotta sig i hagen hela dagen :P

Fredag - lördag - söndag ska hon också vila, då vi ska till high chaparall för
mamma o pappa ska kolla på hund sm o vi ska typ rida i westernsadel o massa sånt :d



Nej, nu måste jag verkligen byta om. Bloggar mer sen när vi är hemma från stallet eller efter tandläkaren! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0