bra uppdatering? knappast..

.Som rubriken lyder har uppdateringen här vart sämst men har inte hunnit/orkat/velat blogga.

Imon åker jag o familjen till high chaparall och kollar på hund sm, eller nja, inte jag o sis, vi ska typ rida i western sadel o sånt och vara på nån nöjes park o så. Tycker inte det är jätte roligt o titta på när hundar tävlar :P
Typ som med dressyrtävlingar, tycker första andra o kanske tredje ekipaget är roligt o sen är det typ tråkigt, enligt mig. Självklart älskar jag o kolla på när sis tävlar både hoppning o dressyr men det är en heeeeelt annan sak.

har iaf laddat ner en massa musik till mobilen nu så jag kan lyssna på olika låtar på vägen ner. Hoppas verkligen att jag kan sova i bilen, är döööö trött........
en av låtarna jag laddat ner, Rihanna - California king bed ♥


Idag red jag lite i paddocken, skritt o trav och även nåra skutt på typ 50 cm som högst.
Belinda lyssnade hur bra som helst verkligen red på pessoa bettet fast på stora ringen,
alltså blev det som ett vanligt tredelat bett. Jobbade henne i skritten och lite i traven och
hon gick super bra verkligen, skit nöjd!

Skrittade av i typ 35 minuter, "inget är så viktigt för en häst som att skritta"
Hittade det i senaste numret av häst magazinet som kom hem till oss idag och tyckte
att det var helt rätt skrivet o självklart blev jag tvungen o ta kort på det :P

Nej nu måste jag sova, ska upp 8:00 imon... snaaaark.. xd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0