vaken typ........

shiiiiiit va trött jag är asså.......

Vaknade typ halv 7, skulle egentligen gå upp 10 över 6 men min klocka samarbetar inte alltid med mig :( Hoppade iaf in i duschen direkt och tvättade håret o så. Nu ska jag bara ta på mig strumpor o fixa håret :D <3


I skolan blir det matte, gympa och nåt mer x''d Slutar kvart i 1 o då drar jag o bonnie hem te mig o väntar på mamma o sen åker vi o fixar vi allt i stallet, pussar på belinda och tar lite bilder. Har lagt in alla bilder från igår men dom vill inte laddas upp :(
Ingen vill funka idag :(


Tur att jag har min fina prinsessa ♥

Idag ska hon som sagt vila o när vi haaaar fixat allt ska vi gå till en "tapp" nära oss o köpa en glass o sen gå till våran skola som ligger nära o leka superman o batman :c HAHA, nej men vi ska typ bara sitta på varsin gunga o äta våran glass :D

Det blir ungefär min dag, :D


ska fösöka ladda upp bilderna och en liten videoblogg jag gjorde när jag va ute o red xd <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0