Resultat.

Tävlade ju som sagt idag (filmerna kommer snart, allting går jätte långsamt.. ): ) o här kommer resultaten :D






60 cm

Framridningen gick HUR bra som helst. Jeanette kom dit o hjälpte mig, visste inte ens att hon skulle komma utan det var bara mamma o jessie som visste det men dom sa inget. Gjorde iaf mycket igång sättningar och så. Gick super duper bra!!!!! Hoppade några språng och sedan in på banan.

Hon var hur fin som helst ute i paddocken där banan var också! Gick nolla i klassen o är super duper nöjd :D :D :D :D :D :D Hopapde allt utan problem.



70 cm

Gick in på framhoppningen igen och tog nåra språng. skit jeanette höjde räcket till 80-85 och oxer så att fram bommen var 75 o bakbommen 80. Stannade 2 eller 3 gånger på oxern men hoppade sen. Gick så sjukt bra!!!
Sen inne på banan blev båda lite nervösa och inför hinder nummer ett släppte jag allt - skänklar o händer så 2 stopp på den. Samma sak på nummer 4. Släppte ALLT. Blir några träningar för Carina o nåra för jeanette.
Det är i mig det sitter, Belinda klarar ALLT bara hon vet att jag litar på henne och är med hela tiden.

Blev alltså 1 rosett med hem och är så jävla nöjd !!!!!!!!!!!!!!!!
'


vill ha mycket kommentarer nu, vilka vill se filmer? ;-)

Kommentarer
Postat av: Elin (:

Du var AAS duktig sötnos! (:

o så har du en jäääävligt söt häst xd



Jag vill se film (Y)

2011-04-25 @ 18:55:17
URL: http://www.elinomalaco.blogspot.com
Postat av: Linnea

Vill se filmer :)

2011-04-25 @ 21:17:33
URL: http://lliinnneea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0