o.o

Vacker rubrik, i knoooooooooow o.o

Iaf så är jag hemma från både Bonnie o kalaset nu. Följde ju med henne hem igår när hennes mamma o pappa kom o hämta henne  efter hoppträningen som gick bättre än bäst!!!!!! Mer om den ssen.


Jag o Bonnie hade i alla fall skit kul igår, och i onsdags, kommer massa bilder sen :D Vi  tog ju bussen till stationen och sen till hennes ridskola där dom red ut barbacka (kanske redan nämnt det? xd) hon sov iaf över sen o så på morgonen skulle vi göra våfflor men de gick inte så bra då vi först glömde mjölet i smeten xd xd xd xd xd
sen gick det bättre o då åt vi ^^ Sen vid kvart över 1 åkte vi till stallet med mamma o borstade o fixade Belinda o åkte till hoppträningen. Gick bäst bäst bäst bäst o bäst!!!!!! Hoppade en svår men rolig bana som det kommer film på, ska bara hitta sladden som jag mpste ha emellan datan o kameran. Om jag är extra snäll kanske jag kan få låna syrrans som har en likadan kamera som jag? (AA)
Aja, tillbaka till hoppträningen. Vi skulle hoppa en oxer som var både hög o väldigt bred och jag o Belinda kom in helt fel så hon stannade en gång. Men det är sånt som händer vi kom en gång till o då tog hon ett super hopp över :D :D :d

Håller på att fixa en filmmed bilder på Belinda och en på Freja, kommer upp strax :D <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

När kommer filmerna? :p

2011-04-24 @ 21:31:46
URL: http://lliinnneea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0