du gillar inte mig :/





Näe, blogg.se gillar inte mig idag, ville inte att jag skulle blogga förrens nu. Har stått "ett system fel har uppstått men vi försöker fixa det snarast" ! ! ! ! ! ! !
INTE okej asså! Iaf så är jag hemma från skolan idag igen. Hade gärna vart i skolan o träffat alla idag men... HATAR ATT VARA SJUUK :( :( :(
Men alla måste tydligen vara det :/





Ska iaf rida lite dressyr på min prinsessa idag. Hoppas det går lika bra som det har gjort Tisdag, onsdag och torsdag. Hon gick som en klocka verkligen. Men man får INGET gratis på den ponnyn. Verkligen INGET.
Jag har jobbat i snart ett år med henne. Träna träna träna träna. I början dumma hon sig lite och backade när hon inte ville fortsätta men när jag suttit o kämpat så släppte det och allt flöt på. Lite jobbig var hon med lastningen i början också då hon inte hade åkt på jätte länge. Nu tar det 3 minuter o lasta henne.  Sen har vi inte haft några mer motgångar. Allt har gått i medvind. Men ALLA får motgångar nån gång.  19 April är det 1 helt år. Det är sjukt hur fort tiden går.






Aww, snart ett år sen bilden togs.
Älskar den ponnyn något otroligt mycket! ! !


Men ska äta lite nu, är mega hungrig :( Kommer ett inlägg sen med saker som jag vill ha till Belinda, Bara till Belinda :D :D :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0