choooo

Shit va trött jag e ;oo Sitter på mitt rum med datan i knät och lyssnar på "my heart is refusing me", grym ju :D

Jaja, skolan idag igen iaf. ska typ ha musik o bild o matte o bla bla bla... ;-)

Stenungskolan va najs igår, träffade massa söta grejer :3 <3

Hoppträningen gick som jag skrev bäst. Film kommer idag eller imon. Vill ni ha den seriösa (när jag hoppar), den oseriösa (jessie filmar på lite konstiga ställen XD XD XD XD XD XD ) eller båda?!
Idag ska jag skritta och trava ut på min lilla busa tror jag. Jessie ska ha markarbets träning halv 6 så får väl se om pappa e hemma och kan köra hem mig eller om jag ska vänta på mamma. Kanske rider till gropen och även tar liiite galopp, det hade nog Belinda gillat ♥

Har lite bråttom idag igen, imon ska jag gå upp 20 minuter tidigare så jag hinner blogga ordentligt ;-) <3



Busan som rullar sig med sitt nya söta regntäcke, ajja bajja ! ;-) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0